HA, BURNED!

Förresten finns det vissa saker man inte alltid ska kombinera. Som att dansa och laga mat samtidigt. Iallafall inte när man ska ta hälla över vatten från vattenkokaren och råkar komma åt själva pipdelen (?) där all ånga kommer ut. Spelar ingen roll att jag gått och spolat kallvatten MINST 10 gånger, still red as hell 4 timmar senare. VAR JU INTE DET SKÖNASTE ATT HÄNGA I TORKSKÅPET DÅ. Hahahaha åh, tänkte skriva att jag ju inte hängde på riktigt i torkskåpet (som att hänga där och chilla) men jag hängde ju faktiskt på riktigt för jag hängde in kläder. Hahahaha åh, kul ju. Ehm, iallafall. Var varmt för brännmärket. Var väl det jag ville få fram... Tyck synd om mig nu och håll tummarna för att jag får ett pyttelitet ärr, sånt är kul! Kan jag låtsas att jag fick ärret när jag gjorde något jättebadass och manligt istället för att stå och laga mat i köket som den kvinna jag är...

 

Kommentarer
Kickeli

Hahahaaha :D åh hoppas det inte gjorde ont så lenge krkrr

2014-04-19, 23:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0