Duktigeli

Nu har jag städat i typ 2 timmar, hur duktig är inte jag då??? Jätteduktig! Våttorkat alla ställen, gjort rent handfatet, toan, städat bort allt från bordet, lagt in all tvätt, bäddat rent sängen åt pöjkarna, dammsugit överallt, gjort fint i köket och ja, that's about it. Nu käkar jag min andra middag, en sen middag, och kollar på Twilight på tv hoho. Blir lite småsugen på att läsa böckerna, länge sen man var helt hooked i en bok ju.När jag läste Twilight för första gången låg jag i min säng ett dygn, åt bara choklad och gick endast upp för att kissa och hämta bok nummer två. STABILT JU. Förstå chocken när min dåvarande pojkvän ringde ba, vem är du? Hehehe. Hörs efter helgen, puss!

Bra citat ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0