Ambivalenteli

HALLÅJA. Nu skriver jag av två anledningar. Dels för att skjuta upp plugget (heheheh) och dels för att ni där hemma inte ska gå runt och tro jag fortfarande mår bajs. Idag har jag faktiskt lyckats hålla mig glad typ hela dan, GO ME! Och jag ska göra mitt aaaallra bästa för att stay that way! JAG ÄR SÅ HIMLA LURIG NUFÖRTIDEN (ja så pass lurig att det krävs att jag skriver med versaler), jag kan slå om huuur lätt som helst men det är ju inte så himla konstigt. Egentligen. Så jag är lite på min vakt MEN jag ska försöka vara kladeli heeela dan (trots att jag kommer sitta hela dan med en förjävlig uppgift men that's aight). WISH ME LUCK FOLKS! Kanske skjuter upp plugget lite mer sen hehehh.

Gulliga Elsa får vara med och försköna min blogg!

Kommentarer
Anonym

IIIIIIIHhihihihi yeeey :D hoppas uppgiften gick bra huneli <3

2014-04-17, 00:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0