Sånt därna

 Helgen gick snabbt, standard. I fredags tjockade mig med Lollo hemma hos Palle med godis och Anastasia på tv. I lördags skulle vi tre ta en öl ute vilket sluta med tre öl, tre nationer och lite mer folk, stulna och trasiga tavlor, twerktävling mot bord,ett jäkla tjat och ja, en riktigt kul kväll! Fick inte nog av mina kompizar så i söndags drog vi en fyra timmars lång fika på Årummet innan jag drog till Oliwen, snylta lite mat, såg slutet av Man City - Man United (han var allt annat än nöjd höhööh (hej ollieboy:)))) och sen drog vi till Josef för spelkväll. Skratta så jag grät och hade det allmänt bra. Så det förklarar väl saken. Tiden går ju fort när man har kul! Kul på jobbet idag också hihi. Sovmorgon imorgon, börjar 9:30 men funtar på att lägga mig och läsa hp redan nu, myyyys♥

Nån random musikskrivare, tavlan och Andrej i lördags

Kommentarer
Johan

FU

2013-09-26, 11:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0