Sån där bra helg!

Fyndade en kofta för 15 spänn på loppis i lördags, fikade med Majan och Lovisa, drog hem och vilade mitt sjuka huvud med en pn innan jag åkte in till stan igen och mötte Paula. Yrade runt hemma hos henne och fixade allt inför kvällen, som blev så sjukt bra!! Körde olika drickspel, släppte fram Josefs bögiga sida och fick naglarna målade, videosamtalade med tboy och ja, bara hade det allmänt superkul!!! Utgång blidde inte utgång då vi kom in till stan först halv 2 så blidde hemgång istället men lika bra det. Spenderade söndagen med Sagan om konungens återkomst och var lika irriterande som vanligt när jag sa dom flesta replikerna men jag kontrollerade mig faktiskt väldigt mycket för att inte säga fler än vad jag gjorde! Duktigt av mig. Tycker jag. Faktiskt. Sen tokdäckade jag sådär skönt♥

Majan och Lovisa

 Heavy loaded på väg till P aula

Obbe, Viktor och jag.
Gick runt med blå peruk och gul mössa, sen en ko-keps, sen svampbob fyrkant-keps, sen denna keps och ja, säkert många, många fler. Kul med huvudbonads-tema!!

Oliwen och jag tatuerade oss. Eller så hittade vi Leos lekland-tatueringar i en påse. Trott vad ni vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0