Toi et Moi

23:59 gick inlämningstiden ut. Jag skickar in skiten 23:48. WOOP WOOP!!!!! Satt i 13 timmar och pluggade kemi igår med några kortare pauser. Hade ganska bra framförhållning, trodde jag, men tydligen var det lite mer än vad jag tänkt hehe. Hann inte duscha eller nåt men hann lämna in, yeeeyy!!!

Sov 4-5 timmar och åkte sen in till CVL imorse för att göra ett nivåtest för matten. Fick hjälp av världens snällaste och förståndigaste, blir massa glad av såna människor!! Tack vare henne gick allt tokbra!

Suttit i telefonkö sen jag kom hem typ och nu väntar jag på lite uppringningar, bland annat av min co-worker så jag vet om jag behöver jobba idag eller inte, är fortfarande massa sjukl och har hittat en vidrig huvudvärk också :D MEN! Solen skiner, människor är snälla, om precis en månad åker jag till USA
och livet är sådär underbart som det bara är ibland!!



Kommentarer
mahidji

YOOOU GO GIRL!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

2013-03-12, 14:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0