Out where the dreams are high, out where the wind don't blow. Out here, the good girls die and the sky won't snow.

The killers levererade i globen igår. Såklart. A dustland fairytale är ju bara magisk.
Och Read my mind. Och All these things I've done. Och AAH, alla! Chaisse vad bra!!

För att få lite kontrast från gårkvällen (har jag ens sagt att jag skulle på konsert haha?)
har jag haft ultimat fredagsmys här hemma med hämtpizza, godis, Skavlan och det nya
programmet på svt, kul ju!!! Nu är jag tröttare än tröttast så ska tokdäcka, SINNES SKÖNT♥

Förövrigt är nya mattesystemet bajs. Dom är bajskorvar. Antingen måste jag läsa matte 3 som innehåller
matte c och halva matte d, jag som redan läst matte c. Eller så läser jag matte 4 men måste då ta igen halva matte d och sen läsa resten av matte d:n och sen matte e. På en månad. Eh capish? SICK drygt, FUCKING BAJS. Pisspruttsorvarsviderkonkelbärsbajskisstrålesorvarsballe.

Två av mina instagrambilder från igår. FETTTTTTT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0