Hey

Provade på ÖG igår, drack några öl med folk och mot slutet av kvällen, när pöjkarna gått vidare, satt vi flikkor kvar och snackade om allt det där viktiga, typ bajs, kiss, prutt och sånt därnt. Himla bra kväll!!

Idag inleddes dagen med en pw med systrar och solen till gymmet där vi körde överkropp. Så skönt!
Pluggat och haft redig beslutsångest sen; utgång eller hemmakväll? Bestämde mig för att sedan ändra
mig varannan minut. Gav upp efter att jag prövat kläder i 30 min utan att hitta något. Hände där??
Spenderade istället kvällen med att prata med palle p i telefon, lika bra det! Bättre till och med eftersom
jag börjar känna mig väldigt sjuk nu men det får gå över så jag kan köra nästa helg! Då är Elsa här!!!

Nää ni, nu ska jag kika Cougar Town och sen däcka, besos!!

Jag, Kim, Paula och Louise för ett år sen. Vi har inte mognat ett piss.

Kommentarer
elsa

YEEEEY JAG LÄNGTARRRRR !!!! :D

2013-03-10, 11:17:01
URL: http://camino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0