Hey you

Jag är så himlahimla trött. Varit uppe sen 8 imorse och hjälpt till att servera kyrkkaffe till gamlingarna hihi, zötisar. Och igårråå? Då gick jag upp halv 9 för att hänga på  Leo's lekland med kidzen och föräldrarna från jobbet. SERIÖST. Jag vill hyra det stället!!!!!!! Herregud vad häftigt och roligt det var!!!!!! Det första som hände när jag kom dit var att jag och Majan blev tvingade att åka den brantaste rutchkanan där. Utmanar barnen kan man ju inte banga men mitt skrik var ett äkta panikskrik, jätteläskig och gick runt och var skakig en timme efteråt heheh.

Roadtripade till Gävle med systrar efteråt, åkte runt i kaostrafiken och sen... och sen..... körde jag hem!!!!! På motorvägen!!! I 120 km/h!!!!! HUR KUL SOM HELST! Eller körde med uppspärrade, panikslagna ögon ibland, typ min första omkörning och jag fick inte i rätt växel heheh, men annars så!! :D

Nu ska jag skriva klart min labbrapport och sen plugga teori, ha en bra söndag lööverz!

Jag och Majan efter min kisspaus i skogen där jag sjönk ner i snö upp till låren...

Kommentarer
elsa

hahah jag undrar om ni körde av vägen på samma ställe som jag Maja och Sandra i gymnasiet, vägen tog slut helt plötsligt pga snö och vi fastnade med bilen i en snödriva! Jag och maja fick göra hål i 1½ hög snö för att kunna kissa och sen fick vi knuffa ut bilen med sandra som backade gråtandes och svärande hahah och jag och Maja bara garvade! Stackars sandra hahaha enda som hade körkort!

2013-03-25, 10:31:32
URL: http://camino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0