Jaråååå

Letar lägga eller rum i Göteborg för fullt, har några på g så hoppas satan
att jag får den jag vill ha och annars ba någon, liiite jobbigt annars hehe. 

Annarsrå? Sitter och försöker få över alla mina kontakter från gamla mobben till nya samtidigt
som jag försöker plugga lite matte samtidigt som jag försöker hitta någon intressant blogg heh,
multitasking när den inte är som bäst. Är helt färdigfixad iallafall, till och med gjort en liten matsäck!
Den ska jag ta med mig när min syster ringer för då ska jag åka till henne och släppa in några gubbar
från bredbandsbolaget. Eller damer, who knows. Några hens iallafall. Och... och.... och... efter det...
DÅ SKA JAG TATUERA MIG, wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie!!!! Blidde ju aldrig i Usa för tatueraren gjorde inge
snyggt. Eller gjorde inte i min stil snarare men NU SÅ. Hoppas jag. Ihhhhh. Efteråt, när jag är glad
och nöjd (förhoppningsvis) blire lek med kompisar och häng utanför Parksnäckan för att lyssna på
Abba-allsång med Nanne Grönvall. Hohohoh pensionärsvarning där men ack så mysigt! Puss!

När jag tatuera mig i Turkiet, hoppas jag inte dör idag hoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0