Shuu

Efter jobben styrde jag och syskon grym middag tillsammans som avnjöts med ett glas tokgott rödvin, mer än rätt. Efternjuter med ett glas smothie nu också, mm♥  Ser väl mest bara fram emot sängen för tillfället, har alltså inte så himla mycket annat festligt att skriva så inte bästaste uppningen hehe.
 
Imorgon ska jag försöka hinna med gym innan jobbet för på kvällen blire usa-planering och på lördag ska jag på ledarkurs i Stockholm. Taggad!!!!! Trots att jag måste upp kl 6 en lördag... På kvällen blire utgång eller något annat trevligt för att sedan avsluta helgen med Quentin Tarantino. Reservoir dogs lutar det mot so far och det låter perfekt in my ears. Och ja. Det är väl min helg i stora drag, woah??

Jag och min bff Hugo sist vi planera. Bild snodd från Louises blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0