Shullulul

Okej, det blev ingen direkt totalkross på badmintonen igår men.. men... vi sög inte iallafall! Ne, jag och Paula did gooood ändå! Och på jobbet idag did I good också. Haha keff meningsuppbyggnaden, schh.
Käkeliräkat klart och snart drar jag till Paula för USA-planering med henne och Lollo DDDD.

Imorgon är jag ledig, förhoppningsvis, för då hade jag tänkt hänga med storasyster som för en gångs skull också är ledig innan hon åker iväg på en två veckorssemester till Kenya. Hon ska på safari en vecka och 5-stjärnigt hotell andra. OM JAG ÄR AVIS? HELT STÖRT!!!!! JAG VILL OCKSÅ SE LEJON!! Fast okej, jag hade faktiskt chansen att följa med så får inte klaga egentligen heehhhh.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0