Nyårsafton!

GOTT NYTT ÅR!! Har haft ett fantastiskt nyår! Jag, Paula och Louise hyrde Sunnerstastugan och kickade middag med 25 pers och sen feeezt. Käkade, körde lekar, snapsvisor och åt efterrätt fram till 11 då dom andra började dyka upp. 2012 avslutades med att Thomas höll tal med byxorna nerdragna, hade Leo vid hans skrev, sa att dom med bröst skulle räcka upp handen och önskade alla ett gott nytt år innan vi gick ut och alla kramades, skrek, skålade, rökte cigarr och sprutade champagne. Hur jäkla bra som helst och sen kickade vi in 2013 med att dansa satan, barfota, pallade inte med högklackat då.

4 timmar in på det nya året var vi ett gäng på 10 pers kvar som stod och städade och sjöng med till Mumford and sons och väntade sen in första bussen. HUR UNDERBART ÄR DET INTE ATT DOM STANNADE KVAR HELA NATTEN OCH HJÄLPTE TILL MED ALL STÄDNING??? Blir så lewkli i hjärtat hihihi, fina.

Inte varit det minsta bakis idag, sköönt, bara rejält trött vilket kanske inte är så konstigt eftersom jag kom hem halv 7 imorse. Nu ska jag dra och käka, hoppas ni hade ett underbart nyår ni med??♥

Thomas rocka klänning

Best photobomb eveer

Middag

Jag och Leo chillar ba

Folk, lekar och dans

Tolvslaget

Paula, jag och Elsa kör duckfaces

Dom bästa

Kommentarer
majzan

gaaaaaaaaaaaaaah ditt hår är såååå fint!! guud dreglar! jättefin håruppstättning också förresten :)

2013-01-04, 18:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0