Årsresumé del III

AUGUSTI:
Drog till Göteborg, såg Barcelona - Man. United, boddee hos Elsa och Raphael, hängde med Isun och brur, sprang runt som barn på Liseberg, stod i timlånga köer och åkte Balder med Best coast

Åkte till Hälsingland, hälsa på våra kusiners helt okejiga-hus, fick låna deras fiskestuga med helt okejig havsutsikt, blev sönderätna av mygg i vår skog, stalkade farmor och farfars gamla hus♥

Hade kräftskiva

Feeeztade

Utomhusbio

Var på Gotland med familjen, fikade, badade, såg solnedgångar, vandrade och njöööt

Återvände till Barcelona på weekend med päron+brur, badade, åt och drack gott, visade mina gamla hoods och allt annat sevärt (typ pastabar och camp nou!?!?)

SEPTEMBER:
Hade sleepover med sis och sis from anotha miss och gick i fin trollskog

Firade Paulas b-day med lasergame (!!!!) och feezt


Fick besök från Schweiz och firade ISUN

Mer feezt och isun

 
Drog till Berlin med Louise, Morgan och Martin, mötte upp massa folk, glömde röra vid Berlinmuren (epic fail??!), SÅG THE KILLERS och ja, feeztade och turistade

OKTOBER:
Hängde på nation

Kom fram till vad jag vill plugga med hjälp av syo och sis

Körde underbara Halv åtta hos mig-middagar

NOVEMBER:
Var cool ute (......??!?!??!?)
Firade halloween

Katt blev pirat♥

Klaaaaaaaaaaaaaar!

DECEMBER:

Firade första advent med att se fyrverkerierna och pynta Louises lägga

Jobbade röven av mig med b.la. julspelet

Körde ba

Middag med dom bästa (plus Louise!!)

Firade normal jul

Styrde episkt nyår

SÅ!!! Längsta inläggen I know men vet ni hur svårt det varit att välja ut bilder?!?!?!? Sållat bort mer än hälften av vad jag egentligen velat ha, försökt kontrollera mig för er skull. Men iallafall. Verkar som att jag mest festat haha, men där det tas mest bilder! Saatte... GRYMT ÅR, det här blir grymmare punkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0