Årsresumé

Jag vet inte hur många gånger jag och Elsa har hamnat framför Höga kullarna efter våra långa
promenader och försökt gissa framtiden. Vad kommer vi göra om fem år? Hur kommer våra liv se ut?
Vi har aldrig haft något svar, bara drömmar. Många som ändrats eller glömts bort och vissa som kommer finnas kvar livet ut. Tänker jag tillbaka ett år hade jag ingen aning om vad 2012 skulle ge. Inte då, när jag några timmar in på det nya året storbölandes cyklade hem från nyårsfirandet för att några dagar senare återvända till Barcelona på obestämd tid till nya roomies, ny lägenhet och nytt jobb. Framtiden var oviss och det är den fortfarande. Även om mitt 2012 började kasst blev året ändå riktigt bra! Träffat så många nya människor, kommit närmare mina gamla vänner och bara levt, faktiskt. Om ett år kanske jag bor i Lund, pluggar i Uppsala eller jobbar utomlands. Vem vet? Det enda jag vet är att jag ska göra det här året värt att minnas. Det här ska bli det året då jag tar mitt körkort, det året jag åker till USA och det året jag flyttar ut, på riktigt, hur rädd jag än är. Det här ska bli one hell of a year!!!!

Här får ni en årsresumé från 2012 uppdelad i tre delar.
 


JANUARI:
Nyårskyssen och firandet fick gå till dom bästa, precis som detta år

Återvände tre dagar senare till Barcelona och in i vår nya fräscha lägga med Carro och Amanda!

Åt goda frukostar och hängde på balkongen i solen

Var kreativa i köket

Vandrade runt i soliga Barcelona

Förfestade i läggan

Hade mojitotävling

FEBRUARI:
Louise kom i sin supersnygga frilla och glada humör och bodde med oss i 3 veckor!!

Vi hängde på barer

Stekte i hamnen

Powerwalkade

Njöt av världens bästa fotboll

Fick besök av Claudio, käkade tapas, hängde på barer och spanade surfare på stranden

Förfestade och hade galna utekvällar

Sightseeingade och allt annat som hör Barcelonaliv till innan jag flyttade hem igen

MARS:
Återvände hem, catchade up med vänner och provade på Sveriges uteliv igen

En hel del verkar det som

Gick långa powerwalks i skogen för att motverka depress och rastlöshet

Åkte till Egypten en vecka med familjen. Vi åt, badade, solade, körde kubb och TOKNJÖT

APRIL:
Träffade sis from anotha miss

Färgade håret igen

Firade min födelsedag

Fortsatte försöka bota min svacka med powerwalks i skogen

Spelade in världens bästa musikvideo med Majan och Kajsa

Såg fotboll

 

Firade kvalborg och valborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0