The greatest thing in life is doing what people tell you you cannot do

Dom kommande två månaderna kommer vara SICK stressiga. Ska hinna läsa och klara av Matte D och Kemi A, jobba sönder så jag får massa pengar och hinna ta körkort innan the states. HOHOHOHOHO KULKULKUL. SAAATTTEEEE... Vaknar med ont i magen varje morgon av stress hehehh men läst taggande citat och nu börjar jag köra igång lite innan jobbet; starting fresh with updates från Matte C
(mitt hatämne hitills....) men vad fasen gör man inte för att kunna rädda världen en dag???

Åhh pga allt mitt slit tycker jag att moder natur får ge mig vår snart för fasen! DEAL KOMPIZ?



Kommentarer
elsa

Åh det är bara två månader och du är grym så det kommer inte vara några som helst problem! Tänk på vad skön och välförtjänt resan kommer kännas om du lyckas med allt!! :D Heja Anneliiii!!!

2013-02-19, 16:39:29
URL: http://camino.blogg.se
maja

YOU GO GLEN COCO, YOU GO GLEN COCO!

jätteinspirerande faktiskt att du tar tag i allt det köriga för att nå dina mål. verkligen super impad! :)

2013-02-20, 21:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0