6 februari

Precis kommit hem, första gången sen 9 imorse woop woop. Personalmöte först, så kewl med mina workmates!! Drog och käka sallad innan vi hämtade barnen, gooott. Direkt efter jobbet vid 4 drog jag till stan för en timmes infomöte om mina kurser på Hermods. Så taggad!! Ser liksom framför mig hur jag köttar ett träningspass i stan, käkar nåt nyttigt och sen sätter mig i deras lokaler och pluggar och ba är så sjukt hurtig att mina kinder är helt rosenröda av hurtigness! Can you see it? CAN YA???

AnyhoEE. Satte mig på ett fik efteråt. Ensam. Beställde en kopp kaffe, lyssna på musik och plugga teori. Hur cool är inte jag??? Stört cool. Glad we cleared that out. Louise och Paula kom efter nån timme för att käka och sen drog vi till Interpool där vi träffa upp några och såg Sverige - Argentina. Halvlåg i soffan med benen uppslängda i Paulas knä, skorna av, byxorna uppknäppta och en öl i handen.
SÅ.SJUKT.CHARMIG.TJEJ.

Min pluggsituation idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0