That's what's up. BAAM!

Imorgon jobbar jag min sista dag. Redan fått presenter från kollegor och barn, så himla fint!!
Efter den 20 december är jag ledig en månad. Sen. Den 20 januari börjar jag plugga. I göteborg. AH.
Humanekologi (nej det är okej att inte veta vad det är, visste jag knappt när jag kom in heller  #lost)
en termin och lägga är redan kirrad. I studentkorridor men eget kök och toa. ÅH SÅ HIMLA TAGGAD.
Och så himla livrädd, kommer nästintill dö av nervositet och sorgsenhet när det närmar sig ännu mer
men den dagen, den sorgen. Nu tänker jag njuta av ett gryyyymt jullov istället, lite bättre det vavavava.

Här får ni två randoms. En från granen vi köpte och pynta idag och en från kaozet efter GRYM fest.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0