Julhelgen

Julafton var lika supermysig och underbar som alltid och juldagen var lika tokrolig och spårad som alltid.
Need to say no more. Nu sitter jag i min syrras lägga och är hundvakt efter mycket om och men. Precis
när jag hoppade på cykeln idag kom jag ihåg att jag fått punka på den när jag cykla hem på juldan. Bra där.
Missar båda bussarna, går till en annan hållplats, kommer på att jag glömt matlådan hemma, går hem,
hämtar nyckeln på stan, byter buss och NU sitter jag här. Vi har varit ute och gått, jag har gett honom
medicin och mat och nu sitter jag och lyssnar hur han andas i rummet bredvid. Sjuk liten hund :(:(:(:(

Ikväll blire häng med systrar och/eller med isun. Blir bra det. Hallå var kommer alla läsare ifrån??

Viktor och jag på juldan. Jag var sjukt skeptisk (as you might see) till att ta den här kattbilden,
Katten förresten. var krig om den. Mysigaste låtsaskatten i mannaminne and it will be mine...

Kommentarer
Katten

Hahaha åh mannaminnet! Och kaoooooz med dina bussar och allt. Gullig misse som tog hand om Pontus!

2013-12-27, 17:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0