På't igen ba

Satte klockan tidigt imorse för att dra ut och jogga. Sov asskönt men gick upp, tog på mig träningskläder, satte på kaffe och medan jag väntade på att det skulle svalna gick jag ner till min säng där min katt lagt sig. Skulle bara liksom... lägga mig bredvid. Så kommer min andra katt och då är det ju otrevligt att gå precis när hon kommer. Och sen la hon sig på mig. Och sen somnade jag. Och gick upp halv 12 till ett väääldigt avsvalnat kaffe. Hehehe. SÅ DET KAN GÅ VA men efter att ha läst igenom hela Matte C-boken ute i solen kom jag ut på min joggingtur och slog mitt personliga rekord med 30 sek woop woop!!! 5 km på 36 min, awesome för att vara jag!

Efter att ha läst igenom Matte D-boken sitter jag här nu, bitter och med vääärldens huvudvärk. För mycket sol, för lite vatten (fast nej, druckit massa), för mycket stress, koncentration och för mycket ihopbryt och storbölning är ingen bra kombo. Bläblä. Bajsmattens fel. Men men, dags att lägga sig så huvudvärken försvinner tills imorgon; då styr jag och tboy fetaste piratfesten!!!! AAAH KUL :D

Hur kan man gå upp från det här???

 Vidermatte jag trodde jag skulle varit klar med nu....

Sådär härligt fräsch tjej. Tog några minuter innan jag kunde prata igen när jag kom hem.
Stackars papi, kommer jag inflämtandes, sjunker ihop i en stol utan att kunna förklara nåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0