Bättre att ha tummen ute ur röven än i den

Trots sjuka under helgen har jag hälsat på morfar, gått på bio (Kickass 2, BRA!), letat massa jobb och sett dokumentär. Zeisgeist. Riktigt intressant, lite mindfucked även om man får ta det med en nypa salt. Lyckats kurera mig iallafall oooooch efter första arbetsdan denna vecka; lyckats bli sjuk igen. MEN ÄH. Ska se lite Cougar Town och sen lägga mig tidigt, börjar först 9:30, sovmorgon!! Gick bra på jobbet minus att jag körde ner min tumme i bajs. Spelar ingen roll att jag tvättat den tusen gånger,
tror fortfarande den luktar. Jaja, airhugs på er så ni inte blir sjuka!

Lillasyster och jag på Högklint i somras. Åh, älskade Gotland.

Kommentarer
elsa

Hehe det blir nog en kul historia i framtiden :))

2013-08-27, 11:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0