COME ON

Aldrig kul när klockan ringer 05:30, allra minst när man sovit på tok för lite de senaste nätterna men nu är sista körlektionen avklarad, är lite ledsen över det faktiskt, så himla gullig lärare jag haft!! Snel katt, ska tacka honom massa om jag klarar uppkörningen och annars kommer jag tillbaka efter USA.

Förövrigt är lov tokskönt, speciellt då det är få barn och för mycket personal så det bara blir 3-4 timmar. Slöat i soffan framför tv:n sen dess, så otroligt välbehövligt, kommer inte ihåg sist jag gjorde det!
Well well, back to reality och kolla säkerhetskontroller på tuban, skriva labbrapport och läsa kemi, YEY!
Ni anar inte hur mycket jag ser fram emot att ha alla dessa måsten överstökade. OM EN VECKA SÅ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0