Last night

Kom till Fredrika Bremen eller dö blev jag tillsagd igår så vilket annat val hade jag och Louise än att dra till denna Fredrika? Åk till 3:ans ändhållplats sa dom and so we did och stannar vid en skola. Fredrika Bremenskolan. Ba va? Förvirringen är total och den ökar när Robba kommer och öppnar med en jäkla sjukhuströja på sig? Går in genom en mörk korridor, in i killarnas omklädningsrum och hör från toaletten "jag har spya i munnen." JAHA. Okej. Går in i en gympasal som är full av killar med basketlinnen och diverse kläder, hiphop på full volym och beerpong på gång. Haha sån oerhört skön förfest alltså!

Efter lite extreme beerpong, basket, killerball, böghögar och pungsparkar (heheheh) åkte vi in till stan och bj där det bjöds på goodiebags och modevisning. Efter dans och häng drog jag, Louise, Oliwen och Viktor vidare till donken, SÅ GOTT!! För att vara cheezy (höhö) såå... I'm loving it! Oerhörd töntvarning...

Idag har jag enbart kollat på Sagan om ringen♥♥♥ och kvällsfikat med Kim, Louise och Paula. MYS!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0