I don´t need to cross the 7 seas I don´t need to write a masterpiece

I måndags blidde det en födelsefika på Storken i mer än fyra timmar, supermysig måndagslyx!
Igår blidde det också lite lyx efter jobbet för då drog jag, Robin och Thorsteinn till Jonas där vi drack
rödvin, lyssnade på klassisk musik och spelade Risk like a sir. Stört kul fastän jag inte vann, buhu</3

Ikväll och imorgon är jag ledig och eftersom det blivit för lite sömn för mig på sistone
ska det bli obeskrivligt skönt! Hade tänkt träna och städa lite innan kvällen då det blir
Boondock Saints hos Viktor med lite folk. Somliga har ju inte sett den filmen, säg vad?!

Robin, Thorsteinn och Jonas igår

Mina bästa på Rhodos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0