ffffffuuuuu

Var på bra humör tills jag insåg att jag slarvat bort min kårlegsräkning och tills jag upptäckte
att någon köpt för över 200 spänn på mitt kort som jag tappa i lördags. ÄCKELTATTARUNGAR,
tjäna ihop era egna pengar. Ja, kunde vart värre men vafan, kunde vart bättre också. Sug liksom.

Förövrigt har dagen varit kaos men bra. Kul att träffa alla gamla barn igen. Var kändis,
fick skriva massa autografer höhö. Älskar att ett av barnen tydligen sa på väg från skolan
"Åh, jag kan känna smaken av Anneli redan nu!" Haha dunno men tror det är nåt bra?

Nää, ska fortsätta sura. Vill sparka riktigt hårt på nåt. Typ på ett smalben som jag gjorde i lördags.
Kändes lagom coolt sådär, att avsluta ett tjafs med att sparka hårt på smalbenet och sen storma iväg,
that's a first haha. Inte alls lågstadienivå men jaja. Ska sparka dom som köpte med mitt kort också. Vider.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0