WOOP WOOP!

Det är ju höstlov för kidsen. WOOP WOOP tänker ni? Not so much tänker jag som måste ta hand om alla barn hela dagen vars föräldrar jobbar meenne trots att mitt huvud blir helt dött så är det riktigt mysigt, skönt att bara hälften av alla barn är där, hann till och med sitta och rita lite idag!

Jobbade över igår, kom hem och tänkte däcka i soffan när jag insåg att jag inte var så trött, istället drog jag och käka tacos hos Paula där även Louise joinade. Galet mysigt och kul, prata lite USA-planer, WOOP WOOP! Kom hem i lagom  tid med en huvudvärk som eskalerade och till slut gjorde så jag vaknade upp med VIDRIGASTE huvudvärken halv 2 inatt men pga öppning på jobbet fick jag sluta 12 idag. HUR SKÖNT? Kan inte fatta att klockan bara är 5, säg vaad, känns som om den ska vara 9 typ.

Nää meenne... Tokchillat framför Cougar Town men nu har jag sett klart säsong 3 (VILLSEMER),
vad göra nu? Fixa ny bloggdesign kanske? WOOP WOOP! Herregud Anneli, sluta woopa...

Eller så lägger jag mig bara och sover en stund helt enkelt?♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0