Hey folks

Sitter och äter upp godis som blev kvar från igår, mmm filidutter♥ Jag och Viktor drog och såg
The intouchables igår trots att båda redan sett den. BARA FÖR ATT DEN ÄR SÅ SATANS BRA.

Sleepovern var hur mysig och bra om helst förövrigt! Spelade spel, kaozzzade, tokchillade i högar på madrasser och ja, lite andra normaliteter. Nu är jag så trött så mina fötter kittlas, AHH. Men måste läsa ut min bok som skulle ha lämnats tillbaka i lördags hehehehh. Kommer aldrig våga gå fram till nån ur personalen på bibblan och lämna tillbaka den, kommer typ kasta in den genom dörrarna och kuta.
Ja, så får det bli. Bra plan (för man kan inte lämna in i inkastet bara, nej nej hehehh)!

Jag, Lovisa, Linnéa och Majan är sådär sjukt snygga som bara vi kan vara, WOOP WOOP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0