ffffffffffffffffffffffffffffffff

Åh så dumtdumtdumt. Var ju helt död igår så la mig klockan 8 (JA, KLOCKAN FUCKING 8)
för att få 10 timmars sömn och hoppades på att det skulle hjälpa min huvudvärk. Vilket det
säkert hade gjort om jag nu hade lyckats sova i 10 timmar, istället sov jag uselt och vaknade
ännu dödare. Gick upp klockan 6 ändå, tog ipren, åt fruksost och sen insåg jag att jag var körd.
Kan inte röra mitt huvud utan att det känns som att det ska sprängas så istället för att åka iväg
och göra högskoleprovet har jag tillbringat dagen so far i sängen. ÅHHH JAG PALLAAAINTE!!

Får liggsår, ska dricka kaffe och se om det gör under för mitt huvud så att jag
iallafall kan ta mig iväg nånstans ikväll. Åhhhh, bläää. Jaja. Wish me luck babes.

Pretty much vad jag känner nu

Kommentarer
paula

usch snutten då! Hoppas du somnat om nu och vaknar upp och mår prima!

2012-10-27, 12:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0