Decide that you want it more than you're afraid of it.

I lördags var det exakt ett år sedan jag åkte till Barcelona. Satan i gatan, det är helt sick man!

Nu tänker jag go all lame and stuff men jag är riktigt stolt över att jag verkligen gick efter min dröm
trots att jag var tvungen att åka helt ensam till en stad jag aldrig satt min fot i, i ett land som talar ett
språk jag inte kan för att jobba på ett jobb jag visste att jag skulle hata för att kunna bo med två tjejer
jag aldrig träffat eller pratat irl med i hela mitt liv för att det var vad jag verkligen ville. Bo i Barcelona. SÄG VAD, HUR COOL ÄR INTE JAG LIKSOM? Blir lite småimponerad såhär i efterhand hihi. Fast det även var riktigt jobbigt skulle jag inte vilja byta det mot något, jag är så stört glad att jag åkte.
Damn it, I went on and catched that dream!

Hahahha okej. Serri. Nog med lameness nu, ville bara skryta lite för er babes. Puss puss.

WOOP WOOP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0