But if you walk the footsteps of a stranger, you'll learn things you never knew you never knew

Åh, jag älskar det här. ÄNTLIGEN känner jag mig glad igen och det är helt stört hur mycket energi det ger! Så pass mycket energi att jag startade dagen (inte morgonen utan dagen eftersom jag vaknade halv 1 heheh) med en powerwalk i skogen. Varje gång jag valde mellan tre stora stigar så gick jag in på en fjärde som var i stort sett obefintlig, snubblade omkring bland rötter, stenar och lera, lyssnade på När vindarna viskar mitt namn och Pochahontas och kände mig sådär löjligt mäktig. Och nu blir det här ett sånt där löjligt hurtigt inlägg men kände att det kunde bli en fin kontrast mot inläggen den senaste tiden och herregud jag kan inte sluta skriva haha, gotta take a chillpill. Hoppas ni som läser mår lika bra som jag♥ *j0bbigT_hurt1g_chäJ*

Morfar är här på middag och efter den drar jag till Dennis för spelkväll och El Clasico. Phhhhetttt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0