21 oktober

Sitter i sängen med en katt på benen och försöker plugga. Händer typ aldrig, därför är jag tvungen att uppa bloggen nu. Det med katten alltså, inte att jag pluggar. Det har börjat bli lite vanligare nu. Tyvärr.

Igår körde jag, Paula, Oliwen, Malin och Viktor tv-spel. Gick inte riktigt så bra som jag ville hela tiden hehe men kul vare!! När vi spelat klart drog jag, Oliwen och Viktor ut på lite äventyrscruisning som slutade hos Oliwen med Worms och Walking dead. Fastän jag inte var ute nåt kom jag ändå hem halv 6 en söndagsmorgon. Satans perkele. Tillbringat större delen av dagen så som jag inledde inlägget med och planerar att fortsätta med det ett litet tag till innan jag drar på Halv åtta hos mig hos Fanny. Mys!!

Paula och jag hos min brur i mars, körandes tv-spel. Vore inte helt fel att vara brun igen va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0