Zombiesandis

Igår kväll spenderade jag några timmar med att prata i telefon och kolla på youtubeklipp.
Ett klipp där en schimpans våldtar en groda var i stort sett det obehagligaste någonsin haha.
Älskar toppkommentaren "Damn it... I'm in that weird section of youtube again...".

Idag har jag haft ett jobbpass där vi fixade med julspel och jag fick ont i halsen av att springa
runt och leka zombie. Standard att jag kör Sandis med barnen nu förresten. They love it och
jag är mer livrädd för att drutta på rumpan och paja svanskotan som jag gjorde förut heheh.

Ikväll blir det middag med jobbet hemma hos en från styrelsen. Ska bli riktigt mysigt!!
Vi hörs välle lite senare ikväll istället dåååråå. Pusspusspusspussspussspusspuss.
Fått hur många komplimanger som helst av barnen för mitt (Paulas...) glittriga nagellack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0