when suddenly a wild weekend appears

Men jahadu bloggen, en helg ifrån varandra? Haft ganska fullt upp med att vara på spa,
käka på il forno (tokgott och det var hur mysigt som helst med mina bästa homeboyzz!!),
firat morfar med mosad banan medan alla andra åt tårta (har nyttig månad), haft kaos med
halloweendräkter och slutat som nörd på halloweenfest och sedan utgång som jag kom hem
ifrån strax efter 8 imorse efter att ha kört vild efterfest där vi gick igenom alla frågor på TP och
käka subway (♥) hos Elin med några. Idag har jag haft fullt upp med att sova och chilla saatte..
Upptagen_chäj.liksom. Brabrabra helg iallafall, ska se om jag kan slänga upp lite bilder sen!

Jag, Louise och Paula igår

Kommentarer
Linnéa

Ååååh kul det låter!!

2012-11-05, 00:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0