vrrrrrrom

Gym, övningskörning och jobb blidde av idag, precis som det var planerat och tänkt.
Det som däremot inte var planerat var att lillebror höll i träningspasset och i skrivande
stund orkar jag inte röra mina armar eller axlar. Heeelt slut. Så pass slut att jag var
tvungen att kittla barnen på jobbet för att vinna över dom i armbrytning. EH, INTE OK.

Direkt efter jobbet övningskörde jag och syster igen, handlade, hämtade storebror och fixade mat.
Potatis och lax med fetaost, MMM! Sedan förlorade jag på yatzy, morr.... Och nu sitter jag här!
Och ska tydligen övningsköra igen, broder ville hem igen. Jahapp likom, måste han tillbaka också?

Imorgon blir det jobb på katthemmet 8-11 och sen jobb på fritids 12-17. Besos!

Ni ser ju själva hur stark min lillebroder är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0