There's a fine line

Blev kvar längre på jobbet idag, var en del administrativt arbete som behövdes göra så jobbade över.
Säger jag hur lugnt och coolt som helst fastän jag känner mig megacool och vuxen som skriver så!!
Gick upp extra tidigt imorse, gick in till jobbet och fixade kaffe och te och sedan lyssnade och pratade
vi om entreprenötiellt lärande med en riktigt duktig föreläsare! Hur intressant som helst, sjukt värt!
Och återigen, hur coolt och duktigt låter inte det där?! Nu får jag massamassa vuxenpoäng!

Näääää ni. För att väga upp allt vuxet blire till att åka pulka det första jag gör (efter att ha kastat snöbollar) när den riktiga snön kommer. CAN'T WAIT!!!! Snöbollskrig ska jag ha också, NIIIIIIICE!!
Med en sån här snygg musche satt jag förresten häromdan med och hälsade på ett av barnen like a sir när hennes mamma kom. Drogs vuxenpoängen ner där? Eller ökar för att jag hade mustasch???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0