"oooopsie"

Paniken som uppstår när man inser att idag är sista dagen att skicka tillbaka min slutty piratdräkt
som jag aldrig ville använda till halloween. Perfekt att storebror skulle till posten på Willys för att
hämta ut ett paket så det var bara att lägga in dräkten i en plastpåse utan att visa honom vad
som var i, skriva adressen på en lapp och låta honom åka iväg medan jag laga mat. Nemas liksom.

Tills han kommer hem, väldigt upprörd.
Tyyyydligen var det massa krångel så han öppnar
påsen när han står längst fram i vääärldens längsta kö, i den enda bemannade kassan, och ser
"en bild på värsta strippan" enligt honom. Och inte blir det bättre av att hon i kassan håller
upp paketet och bilden HÖÖGT över huvudet och ropar "Han vill skicka tillbaka den här,
kan jag få hjälp är borta?" massa gånger så alla hör. Hahhahahahahha jag döööör :'D
Tog tydligen hur lång tid som helst, han var inte lika road hahahah. Här är den vackra bilden!



Ba "nej, dräkten passa mig inge bra...". Min lillebrorsa föreslog att han skulle haft på sig den
så skulle dom sett att den inte passa! Att det var hans systers dräkt verka dom inte tro på.. ;)

Kommentarer
Paula

HAHAHAHHAHAHA Kan se det framför mej!

2012-11-13, 21:16:20
URL: http://pa0u.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0