Hello, new week. Let's go!

Godmorgon babes! Och vilken god morgon det är!! Började dagen med att gymma och övningsköra med syster, jag har börjat bli grym på att köra, vågar till och med åka på mindre vägar hihihi. STÖRT kul är det också!! När jag kom hem åt jag avAcado (JO jag uttalar det så!!), duschade och ringde alla samtal jag skjutit upp den senaste tiden, WOOP WOOP. Tandläkare, syon i Lund och sånt där. Om allt går som jag vill (vilket det SKA göra) flyttar jag dit nästa höst, WOOP WOOP. Hur stört bra som helst!

Nu ska mitt hår få torka, sen drar jag till Gränby med Paula för att  handla och planera inför vår väldigt försenade Halv åtta hos mig-middag ikväll. Kommer bli fantastiskt mysigt och förhoppnignsvis gott!
Middag hos Lollo för ett tag sen

Kommentarer
ELSAAAAAA

fan vad jag LÄNGTAR till jullovet när vi fixar fika på stan, middag med spelkväll, utgång och andra grymma saker och äntligen får prata ut!!! I neeeeeeeeeeeed youuuuuuu!

Svar: ÅHHHH I CAN'T WAIT!!!!!!! KOMMER BLI SÅ STÖRT MYSIGT OCH BRA, åhhhh <3
Anneli

2012-11-19, 14:29:10
URL: http://camino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0