You know the rainy days they ain't so bad when you're the king, the king they want to see

Tjaabbbaa. Ba. Funtar på att lägga mig strax, inte det minsta coolt någonstans, klockan är liksom 8?!
Men har ju en hel del sömn att ta igen plus att jag öppnar imorgon = ska upp vid 6 = tar alltid ett tag
innan jag somnar = kommer säkert somna vid 10 ändå och precis få mina 8 timmars sömn = niihice.

Ni fick ju sån grymt bra tagen outfitbild i förra inlägget så tänkte bjussa på en
från i fredags också! Och en bild från när jag kom hem från utgången. Ehhh.
Schliiiiiten tjej men nu kanske ni förstår bättre varför jag behöver sömn?
SKÖNHETSSÖMN, jaaa tack!! Nä men är sugen på att gå ut, typ konstant.
Inte helt ok men bestämt att denna sommar ska bli sjukt bra!!! Summer of -12!


Piggt och muntert vare här ja!


äääälskar ryggen på det här linnet, hatar kaozzzet i sminkskåpet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0