Våren är officiellt invigd i Uppsala

Mysig dag på jobbet! Slutade vid 2 så cyklade hem och åt lunch innan jag cyklade vidare
ner till stan för att äta årets första glass vid ån i solen med Louise och Paula, supermysigt!
Höjdpunkten var när Louise, som tagit sig ner till stan, sjuk och allt, tappade sina kulor♥
HAHAHHAHA förlåt, men ofta det händer på riktigt, att man tappar sina glasskulor på marken!?

Imorgon är det jobb, 9-16, och eftersom jag blev väckt massa av sms inatt
ska jag lägga mig redan nu med både vibb och ljud av på mobilen, skööönt!
Ifall intresseklubben antecknar liksom :) Godnatt cutiehoes!

Höhöhööhöh :D

Kommentarer
I-dropped-my-balls

Saknar fortfarande min daimkula..

2012-05-09, 19:14:47
URL: http://louisedouhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0