Quasi

Sitter hemma på grund av en jäkla fluga. Eh, ja. Cyklade hem från jobbet för ent timme sen
när en liten äckelfluga åker rätt in i mitt öga. När jag kommer hem måste jag såklart hålla på,
så nu är mitt öga helt uppsvullet och därför känner jag inte riktigt för att åka in till stan och joina
min familj som är på Amazing thai. Brur min har grillfest just nu här hemma men funderar på
att smita upp och koka lite makaroner när ögat blivit bättre. The return of the Qausi liksom.

Cyklade ner på stan tidigare idag med pissigt humör och förpestade tillvaron för
stackars Paula och Louise på vår picknick, snel chej. Cyklade sen till Sunnersta för jobb!

*le picknick* Sjukt sexig och glad tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0