en rubrik igen

Jobbade 11:45-15:45 igår, hann få en ny bästa kompis och blev bjuden på hans kalas, sweet!
Blev upphämtad av Cristian vid 7 och fick skjuts till Robin där han och Paula kollade på Watchmen
och sen låg vi mest och chillade hela kvällen i Ludvigs aka världens skönaste säng och såg youtubklipp.
Chillade så mycket att vi inte pallade dra till Etage hehe, istället fick Louise inviga sin b-day på Max!

Snart ska jag iväg och vara barnvakt och när jag slutar kommer Jenny, min ena första roomie
från Barcelona, och bor här över helgen, yeey! EHHHH, ofta jag inte träffat henne på snart
ett halvår? Inte sen i julas, chaisse bitte vad tiden går, trodde bara det var nån månad haha..

Kille-som-ser-jättesnäll-ut-men-var-pervo, jag och Jenny på väg hem från vår första utgång i Barcelona.
Glädjen som uppstår när man verkligen INTE orkar gå hem och man hittar en olåst cykel :):))))

Jenny, jag och Mohammed aka Gullan i Sitges. Ahhhh, dör fortfarande lite av garv åt det där♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0