Cirkus!

Whaaaaatup!??? Har jobbat och inte haft så himla mycket för mig, därav nada uppdatering
men ikväll var jag på cirkusföreställning som mitt gamla fritids hade, dom var så sjuka duktiga!!
Och alla hade blivit så sjukt stora, aaah. Ändå hälsade jag på där för bara 2-3 månader sen, sick!

Imorgon jobbar jag 8-13.30 i stan, sen barnvakt 14.30-17.30 och sen drar jag
till Robin för lite fekkeh och eventuell utgång! Får se hur det blir med uppningen då.

Förresten. Jag har tydligen blivit en av dom. En av dom som folk smsar till 20.16 och frågar
om man fortfarande är vaken. INTE OKEJ NÅGONSTANS! Säger jag och tänker sova nu. Loolz.
Men jobbar man så gör man ju, värsta som finns är att gå upp när man är toktröttt, blääää.

Helt allvarlig tjej men hittar ingen annan ny bild. Denna är 9 på en söndagsmorgon, lagom fin.

Kommentarer
paula

HAHAHAHHA!!!! Och så ringde jag när du sov! Sorry mate

2012-05-31, 22:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0