We know how to scare people off. Kind off our specialty.

Pappa brukar aldrig sjunga högt, förutom i kören, men ikväll stod han i köket och
undrade precis när Henrik skulle komma hem då just Henrik kommer in genom dörren.
Pappa går då ut i hallen för att säga hej medan han högt sjunger
"Här kommer Henrik Nilsson, tjolahopp, tjolahej, tjolahoppsansa!".
Bara för att upptäcka att Henrik har en kompis som står där och väntar. Ehhh, ooops.

Själv är jag omedveten om detta och när jag ska gå upp samtidigt som Henrik går uppför
trappan hoppar jag bakom honom och sjunger "Good luck have fun, good luck have fun!"
x antal gånger med världens fulaste röst. Bara för att även jag upptäcka kompisen i hallen,
ropa åh nej och springa ner för trappan igen. Ehhhh. Ja. VAD ÄR ODDSEN FÖR DET HÄR LIKSOM?
Och här har vi undrat varför Henrik aldrig tar hem kompisar...

Brur och sis

Kommentarer
elsa

hahahaha jag älskar dina små familjeberättelser, ni är så roliga haha! Skrattar alltid högt när jag läser :P

2012-03-21, 22:42:10
URL: http://camino.blogg.se/
paula

HAHHAH tror jag ska kidnappa din familj och göra den till min...

2012-03-21, 23:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0