"don't let your dreams be just dreams"

Resfebern har inte infunnit sig än, me gusta! Tror att jag har börjat bli immun
mot det, förutom lite nerver när jag flyger ensam. Kan ha att göra med att förra
året blev det en hel del resande. 6 olika länder besökte jag, de första fem inom
loppet av fem månader; alltså ett land varje månad från april till augusti. Niihice.

England i april, 2011
Syster i London utanför Primark, helt slutkörda men lyckliga



Frankrike i maj, 2011
Jag, Dilan och Louise körde turbosightsing i Paris under några timmar innan vi
åkte tåg vidare mot Bordeaux för att hälsa på Elsa som bodde där då den coolingen!



Grekland i juni, 2011
Jag och mina bästa homies drog till Rhodos som resten av Sverige och kööörde baaa!


Belgien i juli, 2011
Att dra på festival två dagar efter man varit på en veckas partyresa är inte bästa idén.
Särskilt inte när alla led av "Rhodos-sjukan". Men värt ändå. Rock Werchter, sjukt kul!


Turkiet i augusti, 2011
Hela augusti spenderades hos storasyster i Side med lillasystar, lillebror. Hur underbart som helst!!




Spanien i oktober-mars, 2011-2012
För er som missat spenderade jag min höst och vinter i Barcelona med galet sköna människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0