utgång och tjejmiddag

Me gusta torsdagens utgång, stört kul hade vi!!! Gillar Paulas sugardaddy-style när hon vill bjuda på shot.
Jag: Men isåfall kan vi kan dela på en shot? Paula: Eller så köper jag två och så delar vi på dom? Gull!
Sista bussen hem halv 1, tvungen att banga på efterfest och fyllekäk haha, blev mac 'n cheese istället♥

Strax innan 3 igår trampade jag iväg som en galen gnu för att möta moder och brur på stan för lite fika.
När dom frågar om man är på väg så svarar man ja och så är man inte det ;PppPp;P;p;Pp;P
Fastnade med skosnöret i pedalen, cyklade en genväg som blev en omväg och ja = brur hann inte fika
med oss, skulle till Örebro, istället spenderade jag och moder nån timme på Årummet med först mackor
och sen efterrätt i form av äppelkaka och brownie, smarrigt och mysigt! Avslutade med lite shopping.

Mötte upp Louise och Paula sen, handlade mat, åkte hem till Louise, lagade maten och tokdegade.
Det där med humörsvängningar förresten... Känner hur mitt humör verkligen börjar pendla hehe.
Ena stunden halvlåg jag i soffan och stirrade tomt framför mig för att i nästa flasha i fönstret för intet
ont anade förbipasserande som inte kollade upp och hoppade runt och dansade sjukt fult med Paula
i väntan på Kim! När hon kom blev det tjejmiddag och sen mys och halvsovning framför Hangover♥

Utgång förra lördan!
Undrar hur många festbilder jag har när jag blundar och lipar...? Seriöst? Borde göra kollage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0