det där med karma

Avslutade torsdagen på topp, precis som jag hoppats. Blev nån öl med Kim, Paula och Louise,
var hur trevligt som helst, särskilt eftersom jag fick träffa Kim igen, så sjukt länge sen sist!!
Snackade om allt från gamla minnen, vilket toapapper som var bäst och updates från nu. Nice!

Somnade glad och vaknade glad, äntligen. Ännu bättre blev det under min och Majans promenix
till Gottsunda när hon ramlade. TVÅ GÅNGER!!! Hahahahhahaha åhhh :') Fick dock paya för att jag
skrattade; råkade sätta ner min nyinköpta och efterlängtade päroncider lite för hårt i marken och den
började läcka så fick slänga den, hade sett fram emot att avnjuta den på inflyttningsfesten ikväll, buhu...

Tack hestar för alla peppande kommentarer förresten, dom hjälper :):)
Snygga syster på väg till Gottsunda i höstas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0