salu

Allt jag skriver om nu för tiden är hur trött och sliten jag är, phezt och jobb. Meeeennne.
Det är ju det som händer i mitt liv och nu tänker jag faktiskt skriva om alla tre saker! HA!

Drog ut till Nåntuna igår för skitrolig förfest och sedan tillbaka in till stan igen för Saluhallen.
Efterfest och jag är nyss hemkommen därifrån; lyckan när man kommer hem, sätter upp håret
i en tofs, tar bort sminket, byter om till mjukisbyxor och börjar koka makaroner. Svårslaget!

Sov bara 2-3 timmar inatt och typ 5 timmar igår, därför är jag ganska galet sliten
men ska på Star wars-maraton strax. Krigade för att vi skulle ha det idag och
inte igår så känner liksom att jag inte kan peta det då. Fast jag ska jobba 9-16.30
imorgon, handledarutbildning 17.00-20.00 och ja, vafan stannar jag inte hemma
och sover för? Jo för att det är Star wars. Kan man ju inte missa. Saatte... KBK!

Paula och jag igår


Paula, Anton, Micke och jag
HUUUUUR underbart är det inte att Paula kör PRECIS samma pose hahahaah?!?!

Kommentarer
paula

ahahhahaha :D

2012-06-04, 16:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0