Midsommarhelgen

Det här är första gången på hela midsommarhelgen som jag hinner sitta vid datorn, wallaaaah.
Borde egentligen packa, tvätta och massa såna tråkigheter meeenne... ni kommer först höhö ;)

Bra helg iallafall!! Midsommar firades hos Simon ute i Vårdsätra, så galet stört fint, aviiiis!
Plockade blommor, gjorde kransar, vann på kubb, dansade, grillade och körde kortspel innan
vi drog vidare till den andra Simon i Gottsunda och badade jaccuzzi, åt chips, däckade (hehe)
för att sedan cykla hem vid halv 5, nära och bra! Nästa år ska jag fanimej köra femkamp också!!

I lördags åkte vi iväg till morfar, 1½ timme på en slingrig bilväg är himla festligt
sådär dagen efter midsommar meenne... morfar hade gjort tokfint med massa fika!
Kom hem 8, slängde i mig mat, duschade, sminkade mig, hitta kläder och vid 9 var
jag på väg till Johannes för att fira Leo! Blev nyktert för mig, galet skönt och stört kul!
Utklassade Oliwen på Mario kart, såg och snacka fotboll, lyssna på svenska klassiker,
cykla på en halvdan herrcykel till Storbad och såg på när folk nattbadade, försökte få
igång eld och rullade ner för backar och ut på bryggan med rollerblades (loolz) och ja,
sen var det dags att ta sista nattbussen hem innan det blev totaldäckning, skönt.

Idag har jag, Louise och Paula handlat allt inör Peace&Love, DRAR JU IMORGON WOAOAH!

Hehehhe jäkla långt inlägg, väger upp det med lite bilder!


Kommentarer
Johan

Bullshit...

2012-06-24, 21:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0