men heejjje

Pallar inte skriva pga sickness. Inte egentligen men men, får väl skylla mig själv som var ute i tisdags.
Lämnade hemmet 06:50 på morgonen och kom inte hem förräns ett dygn senare. Inte bra, inte bra...

Jobbade och drog därefter till Robin och Ludwig där vi ropade på alla studenter som åkte flak, aviiiiiiis,
fy satan i fucking gatan vad kul det var! Mötte upp syster för att ta oss ut till Linnéas mottagning
(GRATTIS IGEN!!) och var inne i stan vid 6 igen då jag hakade på Paula och Annikas middag på Cupido
innan vi drog till Robin och Luddeboy igen för förfest. Drog ut på förfesten så pass länge att kön till
Snärkes var på tok för lång, istället satte vi oss på taket på v-dala för lite chillhäng och allsång till
gamla klassiker, bland annat bumbibjörnarna! Tror att minst hälften spillde ut minst en öl under kvällens
gång så till slut drog vi till Max, köpte mat och drog återigen till Robin och Luddiiiboy för att äta. Och sova.
Palla cykla hem i kylan liksom. Och ja, idag har jag jobbat, snytit mig och sett sista avsnittet av GoT.

Y U make me wait almost a year till nästa säsong!?!?!?


Kul att det här är enda bilden jag har från kvällen. Thorsteinn som spelar basfiol på en kudde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0