Sommar, sommar, soooommmaaaar

ÄNTLIGEN!!! För första gången denna sommar har jag solat i bikini i trädgården!!
Att det är mitten av juli och att det nu bara vräker ner ignorerar vi, annars blir jag
för arg på Sverige. Eller på Moder Natur. Eller på att jag inte har pengar att åka bort.
SKITSAMMA, jag har kunnat sola idag och det vore g r y m t med några fler soldagar!

Vad som vore mindre grymt är om det fortfarande regnar när jag ska cykla ner på stan
om en timme. JAG PALLARRRINTE! Bra att kvällen kommer bli fantastisk iallafall!
Kim ska firas i efterskott och hon bjuder på födelsemiddag hos henne, can't wait!
Världens suddigaste bild på Kim, mig och Louise som kör pokerkväll nån gång i gymnasiet

Kommentarer
skämmig/skäggigbrud..

åh.. måste vi visa folk den där bilden.. ser ju verkligen ut som en man:P.. Aldrig med poker där ja är klädd till man mer! EVER!

2012-07-13, 13:25:37
URL: http://lulis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0